diumenge, 10 de juliol del 2011

RESTES DE RELAX

Aquests són els darrers dies de relax. Demà també tinc festa però ja no serà el mateix. Aprofitaré per fer les darreres coses abans de reincorporar-me al món dels cadenats suïcides. Una d'aquestes coses és renovar-me el permís de conduir. Sembla que el procediment ha canviat des de la darrera vegada -ja fa 10 anys!- i m'estalviaré el viatge a la DGT, amb les consegüents cues. Ja tocava!!!
Aquesta tarda he fet una de les coses que més m'agrada, però que més em capfica: he exercit de jurat en un concurs de microrelats. Teòricament, n'havia de valorar 10 però finalment han sigut 20, per indisposició d'un altre membre del jurat. És força complicat -si vols fer-ho bé- això de valorar els escrits d'un altre, més si estem ja a la fase final i es juguen bona part del seu recorregut editorial. Entenc que no tothom pot tenir un estil fluid, fresc, sorprenent, amb cops amagats en el desenllaç.... El que sí que espero és que cada text m'aporti alguna cosa nova. D'altra banda, l'entorn de lectura d'aquests originals també era força plaent: sota un arbre, amb una lleugera brisa i sabent que res ni ningú -per aïllament i llunyania de tot plegat- podia espatllar aquest moment màgic. Saber això ja és tota una garantia... Mentrestant, jo continuo delectant-me amb genialitats com aquesta o aquesta altra.